سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش هوشمند تردد اتوبوس‌های زائران اربعین حسینی

تردد‌ها اتوبوس‌های مسافربری از البرز تا مرز‌های خسروی و مهران مورد نظارت و پایش هوشمند قرار می‌گیرد.

استاندار البرز گفت: تردد اتوبوس‌های اعزامی از البرز به مرز‌های مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتار‌های پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می‌شود.
مجتبی عبداللهی در بازدید از دفتر اداره حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج، گفت: استان البرز برای اعزام مسافران اجتماع بزرگ اربعین، معین استان ایلام در مرز‌های مهران و خسروی است.
وی ادامه داد: علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس‌های اعزامی نیز راه اندازی شده و رفتار رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت لحظه به لحظه قرار می‌گیرد. 
عبداللهی گفت: بر روی اتوبوس‌ها سامانه جی پی اس نیز نصب شده که به طور دقیق می‌توان تمامی مسیر را تحت کنترل داشته باشیم البته این سامانه باید توسعه یابد و از تمامی امکانات آن بهره برداری شود.
وی افزود: این اقدامات با هدف نظارت جدی بر تردد‌ها برای حفاظت از جان و امنیت مردم است که با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.
استاندار البرز در پایان از طرح تعریض آزادراه کرج_قزوین در محدوده مهرویلا تا گلشهر نیز دیدن کرد و طی گفتگو با پیمانکار مربوطه، خواستار تسریع در روند تکمیل این پروژه و فاز‌های بعدی آن شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.