سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوامی، نماینده موافق:

برای دستیابی به رشد اقتصادی دولت و مجلس باید هم‌جهت باشند

نماینده اسفراین گفت: در کلیات برنامه رئیس‌جمهور به منافع فردی و جمعی توجه شده است.

هادی قوامی، نماینده اسفراین و موافق کابینه دولت چهاردهم اظهار داشت: نمایندگان محترم امروز همراستایی بین منافع فردی و منافع جمع نیاز اساسی است که در کلیات برنامه رئیس جمهور به آن توجه شده است. 

وی افزود: توانمندسازی مردم ۲ بعد دارد. یکی تامین نیاز‌های اساسی آحاد مردم است که در قانون اساسی هم به آن اشاره شده است و در برنامه هفتم هم به این بعد توجه شده و اما بعد دوم توانمندسازی مردم و سازمان یافتن مردم است که مقدمه دولت کارآمد است. در برنامه رئیس جمهور توجه شده که دولت تصدی گر نباشد و بازیکران اصلی فعالیت‌های اقتصادی، مردم هستند و دولت باید نظاره گر باشد. برای آن که بتوانیم مردم را در فعالیت های مختلف اقتصادی مشارکت دهیم و دولت بتواند نظاره گر باشد موارد لازم آن در برنامه رئیس جمهور است.

هادی قوامی همچنین گفت: اگر مجلس و قوه قضایی و دولت به این رابطه مهم توجه کند رشد اقتصادی محقق می‌شود و تورم کاهش پیدا می‌کند. این توجه باعث افزایش رضایت مردم می‌شود. باید ترمز هر مصوبه‌ای که باعث افزایش هزینه های کشور می‌شود را کشید. باید از هر اتفاقی که باعث افزایش بهره وری می شود حمایت کنیم. برای دستیابی به رشد اقتصادی دولت و مجلس باید هم‌جهت باشند و انشالله به کابینه آقای پزشکیان رای اعتماد کامل دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.