سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان‌ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات حق کمیسیون تاکسی ماکسیم از زبان رانندگان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل کسر حق کمیسیون توسط تاکسی «ماکسیم» را روایت کرد و درخواست رسیدگی دارد.

این روز‌ها بسیاری از رانندگانی که قصد جابجایی مسافران را در سطح شهر دارند در اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی فعالیت می‌کنند. اما شهروند خبرنگار ما که اپلیکیشن سامانه‌ی درخواست تاکسی «ماکسیم» فعالیت دارد با مشکل کسر حق کمیسیون قبل از رساندن مسافران به مقصد مواجه شده است. به گفته ایشان در صورتی که مسافران اقدام به لغو درخواست کنند نیز این حق کمیسیون از حساب رانندگان کسر می‌شود. پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط آنها صورت گرفته است، اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام به شرح ماجرا پرداخت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و خدا قوت؛ بنده برای اپلیکیشن سامانه درخواست تاکسی «ماکسیم» کار می‌کنم، اما یک مشکلی وجود دارد که درخواست رسیدگی به آن را دارم. هنگامی که مشتری درخواست تاکسی می‌دهد و به محض اینکه درخواست می‌دهد ثبت می‌شود و به محض ثبت آن اپلیکیشن ماکسیم حق کمیسیون خود را کسر می‌کند و اگر مشتری درخواست خود را لغو کن ما دیگر دستمان به جایی بند نیست، چون با پشتیبانی هم تماس میگیریم جوابگو نیست. 
اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی به این شکل است که به محض اینکه مشتری درخواست تاکسی می‌دهد و اگر درخواست خود را لغو کند تاکسی اینترنتی کمیسیون از آن کسر نمی‌کند مگر اینکه مسافر را به مقصد برسانیم بعد از آن کمیسیون کسر خواهد شد، اما ماکسیم به این شکل نیست به محض درخواست کمیسیون کسر می‌کند و اگر مسافر لغو درخواست بزند با وجود اینکه راننده آن سرویس نرفته کمیسیون کسر می‌کند. بار‌ها این مشکل برای بنده و دیگر رانندگان پیش آمده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
کاوه
۱۰:۱۹ ۱۲ آبان ۱۴۰۳
با توجه به ضعف های فراوانی که اپ این شرکت برای رانندگان تهیه نموده متاسفانه مشکلات فراوانی دارد .ازجمله اینکه طرف درخواست میده راننده تایید می کند وتا سرمسیر میرسد اما متاسفانه مشتری لغو می کند با اینهمه استهلاک ووقت راننده وخطراتی که در طول مسیر پیش می آید نباید این شرکت نسبت به این مسافرین مردم آزار بی اهمیت باشد وفقط راننده ضررکند.این شرکت باید درصدی را به نفع راننده ای که سرمسیر می رود درنظر بگیرد ودرمراجعات بعدی مشتری از اوکم نماید.مسیله بعدی وسعت شهرهای کوچک با شهری مثل تهران است طرف یک مسیر داخل تهران را شاید 20 تا30 کیلومتر طی کند وکمیسیون او10 یا 13 درصد باشد اما درشهرهای کوچکی که مادرآن زندگی می کنیم با توجه به وسعت کم آن کمیسیون 18 درصدی در نظر می گیرند چطور درتهران مسافت 20 کیلومتری داخل محدوده شهر است اما درشهرهای کوچک که مسافت بین 4 تا 10 کیلومتر ویا بعضا 20 کیلومتر است برون شهری محاسبه شده وکمیسیون 18 درصد وحتی بیشتر کسر می گردد .این چه قانون مسخره ای است فقط به فکر منافع خود هستید درصورتی که راننده بدبخت نه بیمه ای دارد نه خدماتی وغیره... لطفاً پیگیری کنید
اکبر
۲۰:۴۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
منم همین مشکل داشتم با ماکسیم اعتراض کردم حساب کاربریم رو بستن.
سیاوش
۲۰:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
هیچکسی هم نیست که بپرسه سفری که انجام نشده پولی رد و بدل نشده به چه حقی کمسیون کم می کنید
محمد هادی
۲۳:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
لطفا به تاکسیرانی تهران و مشکلات تاکسیرانان در شرکت تاکسیرانی جهت اسقاط کردن خودرو های فرسوده و مشکلات تحویل خودرو سورن پلاس به مشتریان گزارش تهیه فرمایید.