سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " امیر وهاب زاده " گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری افراد سودجو از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان، پیگیری موضوع سریعا در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی محل استفاده از این دستگاه‌ها که در یک کارگاه در شهرک صنعتی شهرستان بندرانزلی بود را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و ۸ دستگاه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال بیت کویین، ۱۹ عدد کارت گرافیک استخراج ارز دیجیتال اتریوم به همراه دستگاه مودم هوآوی کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به استفاده غیرمجاز از برق توسط متهم، مأموران شرکت برق نیز در محل حضور یافته و تخلفات این فرد سودجو در پرونده وی ثبت شد.
سرهنگ " وهاب زاده " در پایان با اعلام اینکه برابر اعلام نظریه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، از مردم خواست؛ ضمن تعامل با پلیس هرگونه مورد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: ارز ، دیجیتال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.