سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت زائر مصدوم در منذریه عراق از مرز خسروی به کشور منتقل شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هفت نفر از زائران مصدوم که در عراق دچار سانحه شده و به بیمارستان منذریه منتقل شده بودند از طریق مرز خسروی وارد کشور شدند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر هفت نفر از زائران مصدوم  را که به دلایل مختلفی و در عراق دچار سانحه شده بودند و به بیمارستان مرز منذریه اعزام شده بودند با آمبولانس جمعیت هلال احمر از مرز خسروی به کشورمان منتقل کردند.

وی اظهار کرد: نیرو‌های جمعیت هلال احمر هم اکنون در داخل خاک عراق با مسوولیت سلامت و درمان زوار ایرانی فعالیت دارند و پایگاه امدادی این جمعیت در مرز منذریه فعال است و روزانه خدمات مختلفی به زائران اربعین ارائه می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه از آمادگی کامل این نهاد برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی خسروی و منذریه در خارج از کشور خبر داد.

محمدی بیان کرد: روزانه بیش از ۲۵۰ نفر از نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه شامل تیم‌های عملیاتی، پشتیبانی، توانای بانوان مستقر در پایگاه‌های هلال احمر از نقطه ورودی استان کنگاور، جاده‌های استان و مرز خسروی به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند.

به گفته وی آموزش‌های کمک‌های اولیه به زوار مانند راهکار‌های برخورد با فرد گرما زده در پشت گیت‌های خروج یا محل اسکان و انتظار آنان، توزیع دفترک‌های کمک‌های اولیه و کمک به زوار و امداد و نجات و انتقال بیماران و مصدومان سوانح مختلف از خدمات این نیرو‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.