سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ هزار قلم داروی تاریخ گذشته در حوزه دامپزشکی در کرمانشاه کشف شد

رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۸ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته در حوزه دامپزشکی در یک شرکت پخش کرمانشاه کشف شد.

دکتر صیاد غلامی رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: بازرسان این اداره طی بازدید سرزده از انبار یک شرکت پخش دارو و واکسن موفق به کشف این میزان داروی تاریخ منقضی شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این زمینه و ارجاع آن به مراجع قضایی اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع کارشناسان این اداره این دارو‌ها پیش از آنکه وارد چرخه مصرف دامی در استان شود، شناسایی و ضبط شد.

رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین روند خرید و توزیع دارو در این شرکت در ۶ ماهه گذشته در حال بررسی است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر ضوابط قانونی با آن برخورد خواهد شد.

دکتر غلامی تاکید کرد: بازرسان دامپزشکی استان تمام داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها و شرکت‌های پخش را به صورت منظم و در برخی موارد به صورت سرزده در فواصل زمانی مختلف مورد بازدید و پایش قرار می‌دهند که در صورت مشاهده هرگونه موردی با آن برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی از تمام شرکت‌های فعال در حوزه توزیع دارو درخواست کرد که تا دارو در سامانه خدمات دارویی ثبت نشده باشد از انبار خارج نگردد، در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.