سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مرز خسروی آغاز به کار کرد

بزرگ‌ترین بیمارستان سیار فوق تخصصی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرز رسمی خسروی برای خدمات رسانی به زائران اربعین آغاز به کار کرد.

سردار احمد اخوان، معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه روز شنبه در حاشیه افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان سیار فوق تخصصی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به امکانات ویژه بیمارستان امام حسین (ع) عنوان کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، بستری، آزمایشگاه، تصویربرداری؛ گرافی دیجیتال و سونوگرافی، سی سی یو، اتاق عمل، بخش‌های ویژه شامل هشت تخت ICU و CCU، داروخانه و یونیت دندانپزشکی سیار با کادر مجرب شامل پزشکان متخصص، پرستاران، پیراپزشکان و کادر اداری و پشتیبانی به استعداد ۸۰ نفر برای خدمت به زائران اربعین آماده است.

وی افزود: در این بیمارستان سیار پزشکان متخصص قلب و عروق، داخلی، اورتوپد، بیهوشی، چشم پزشک، متخصص گوش و حلق وبینی، تصویربرداری و جراحی عمومی حضور دارند ضمن اینکه پزشکان عمومی خانم و آقا نیز بیماران را مطابق طرح انطباق ویزیت می‌کنند.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه گفت: هماهنگی لازم در خصوص پذیرش و اعزام بیماران بدحال نیز با اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه نیز انجام شده است.

اخوان ادامه داد: این بیمارستان تا پایان برگشت زوار اربعین حسینی از کربلای معلی آماده ارائه خدمات رایگان به زوار است که قابلیت افزایش به ۱۲۸ تخت بیمارستانی را دارد و بزرگترین بیمارستان سیار در غرب آسیا است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه هم در آیین راه اندازی این بیمارستان صحرایی دستورات لازم را جهت تسریع هر چه بهتر خدمت رسانی به زائران صادر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.