سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال زائران اربعین از مرز باشماق تا سلیمانیه رایگان است

استاندار کردستان گفت: انتقال زائران اربعین از مرز باشماق تا سلیمانیه تا روز اربعین به صورت رایگان خواهد بود.

اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه انتقال زائران از مرز باشماق مریوان تا سلیمانیه تا روز اربعین رایگان است، تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان بستر تشکیل کمپین دعوت از زوار برای تردد از مرز باشماق مریوان را فراهم کنند.

استاندار کردستان بر لزوم رسیدگی و پایش سلامت جامعه از بیماری‌های واگیردار دار تاکید کرد و گفت: سلامت مردم را در اولویت نخست مدیریت استان است و باید دستگاه‌های متولی دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی بیان کرد: همه‌ی آحاد جامعه به ویژه مسئولان در دوره‌های مختلف برای استمرار ظرفیت اربعین در استان با تمام توان تلاش کنند.

زارعی کوشا با بیان اینکه برکات اربعین در استان کردستان ثمرات زیادی داشته، افزود: توسعه راه‌ها و تقویت زیرساخت‌ها از جمله این برکات است که برای همیشه برای استان ماندگار خواهد بود.

استاندار کردستان از آغاز طرح توسعه مرز باشماق خبر داد و گفت: در چهار ماهه امسال رشد ۱۲۰ درصدی ترانزیت از این مرز را شاهد بودیم که در شاخص‌های اقتصادی تاثیر گذار است و برکات اربعین می‌تواند جهشی در این زمینه ایجاد کند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.