سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی مطلوب باید به زوار پاکستانی در مجتمع‌های گردشگری انجام شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: ضرورت دارد تا متولیان همه تاسیسات اقامتی و گردشگری استان نسبت به خدمات‌رسانی مطلوب به زائران پاکستانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محمدهادی طهرانی مقدم در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در شهرستان میرجاوه بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به زائران حسینی که از کشور دوست و برادر پاکستان وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند، تاکید کرد و گفت: این زائران مسیر بسیار طولانی و دشواری را برای رسیدن به خاک ایران اسلامی طی می‌کنند و همه ساله مردم استان میزبانی بسیار خوبی از آنها انجام می‌دهند و لازم است تا امسال نیز این روند با قدرت بیشتری تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه این زوار به صورت زمینی طی طریق می‌کنند، افزود: متولیان تاسیسات گردشگری و اقامتی که در مسیر هستند باید به بهترین نحو خدمات مطلوب را به آنها ارائه دهند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، در حال حاضر نیز موکب اداره میراث فرهنگی با مشارکت سایر دستگاه‌ها در شهرستان نیکشهر فعال بوده و مشغول ارائه خدمت است.

وی بیان کرد: به مدیران شهرستان‌های میرجاوه و زاهدان نیز ابلاغ شده با تمام ظرفیت در این اقدام خداپسندانه با قوت و جدیت تلاش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.