سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش قائم مقام شبکه سه به انتقاد‌ها از گزارشگران المپیک

قائم مقام شبکه سه در پاسخ به انتقاد‌ها از برخی گزارشگران و کارشناسان المپیک گفت: در مجموع همه بازخورد‌هایی که داشتیم مثبت بوده است.

مهدی بلوکات، قائم مقام شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگاران درباره پخش بازی‌های المپیک و اینکه برخی از رقابت‌ها به دلیل نبود تصویر از مبدا پخش نشد اظهار کرد: ممکن است برخی بازی‌ها به دلیل مشکلات فنی پخش نشده باشند ولی کار‌هایی که مربوط به پوشش قانونی مسابقات المپیک بود توسط صداوسیما انجام شد. دوستان مرکز تحقیقات هم نظرسنجی‌هایی انجام دادند و رضایت و بازخورد بسیار خوبی داشتیم. رضایت از پخش المپیک فراتر از انتظار بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره کاهش تعداد سریال‌های شبکه سه گفت: اصل بر این است که یک باکس سریال داشته باشیم و اگر زمانی سریال سیت کامی (کمدی موقعیت) داشته ایم در دو نوبت پخش شده است. در هفته‌های آتی هم باز به دلیل پارالمپیک برنامه فشرده‌ای داریم ولی در ادامه اگر تولیدات دیگری هم در حوزه سریال داشته باشیم در ۲ باکس پخش می‌کنیم.

قائم مقام شبکه سه درباره انتخاب گزارشگران و کارشناسان در رقابت‌های المپیک ادامه داد: دوستان به صورت شبانه روزی برای پوشش رقابت‌ها تلاش کردند که ۲ تیم در تهران بودند، تیمی هم در فرانسه داشتیم و همه اینها فعایت زیادی داشتند. رشته‌های مختلفی در المپیک بود و حتی رشته‌هایی که ما در آنها حضور نداشتیم و در مجموع حجم زیادی کار محتوایی از قبل از شروع مسابقات در شبکه سه و شبکه ورزش صورت گرفت. دوستان تلاش مضاعفی داشتند تا بتوانند اطلاعات خوبی را منتقل کنند. بازخورد‌های خوبی هم داشتیم. طبیعتاً وقتی چند هزار ساعت برنامه زنده پخش کنید ممکن است انتقاداتی هم وارد شود.

بلوکات درباره نقد‌ها به برخی گزارشگران بیان کرد: مساله جوان گرایی و استفاده از استعداد‌های جدید همواره در دستور کار ما در شبکه سه قرار دارد و محدودیتی در این زمینه وجود نداشت، اما بالاخره تعداد رشته‌ها قابل توجه بود. بازتاب خوبی هم داشت و عنصر صمیمیت در تعداد زیادی از گزارش‌ها بود.

گاهی برنامه‌ها هم از ریل عادی خارج می‌شد

وی در پایان درباره کارشناسی که گاهی بی اطلاع از یک رقابت، بازی را گزارش می‌کرد، بیان کرد: روی مصادیق صحبت نمی‌کنم؛ ولی در مجموع همه بازخورد‌هایی که داشتیم مثبت بوده است. اگر بخواهیم تعداد کارشناسان را بگوییم بسیار زیاد بود. در این حجم برنامه سازی در شبکه ورزش و شبکه سه که گاهی برنامه‌ها هم از ریل عادی خارج می‌شد، کسی نمی‌تواند ادعا کند کار بدون اشکال بوده است، اما در مجموع مثبت بوده است. رئیس مرکز تحقیقات هم اعلام کرد که عدد رضایت فراتر از انتظار بوده است.

بلوکات در پاسخ به سوالی درباره کاهش برنامه‌های شاد و سرگرم کننده در این شبکه بیان کرد: ما برنامه «شب خوش» را با حضور مهران غفوریان و دیگر برنامه‌های طنز را داشته ایم. ساخت کار طنز همیشه یکی از دغدغه‌های ما بوده است. بعد از ایام محرم و صفر هم برنامه‌های خوبی را تدارک دیده ایم. یکی از راهبرد‌های همیشه ما انتقال نشاط به جامعه است. این روز‌ها هم برنامه‌های جدیدی طراحی و تولید شده است که پخش خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.