سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره کازان روسیه با نمایش «در آغوش درخت» آغاز می‌شود

در ادامه حضور جهانی فیلم سینمایی «در آغوش درخت»، جشنواره کازان روسیه با اکران این فیلم سینمایی آغاز به کار خواهد کرد.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب، محصول سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم کازان روسیه در روز ۱۶ شهریور، به نمایش در می‌آید.

جشنواره بین‌المللی فیلم کازان با شعار «از گفت‌وگوی فرهنگ‌ها به فرهنگ گفت‌وگو» برگزار می‌شود.

تبادل تجربه بین هنرمندان روسیه و کشور‌های دیگر، نمایش بهترین فیلم‌های منتخب با تم مهربانی، صلح و انصاف، صرف نظر از مذهب نویسنده، معرفی دستاورد‌های سینماگرانی که در راستای ترویج ارزش‌های معنوی و فرهنگی فیلم می‌سازند از اهداف این جشنواره است.

امسال بیستمین دوره این جشنواره از ۶ تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه سال جاری در شهر کازان کشور روسیه برگزار می‌شود.

«در آغوش درخت» نامزد ٧ سیمرغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بوده و پیش از این در بیست و نهمین جشنواره تلویزیونی شانگهای کشور چین حضور داشت.

همچنین انیمیشن‌های سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و انیمیشن «مسافری از گانورا» به کارگردانی احمد علمدار و تهیه کنندگی محمدحسین علمدار، محصول مرکز انیمیشن سوره نیز در این جشنواره حضور دارند.

پخش بین‌الملل این آثار به عهده مرکز بین الملل سوره است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.