سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد

دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادوو میدانی برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در تهران آغاز شد.

دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در دو گروه جانبازان و توان یابان و نابینایان و کم بینایان از امروز در تهران آغاز شد.

در بخش جانبازان و توان یابان سعید افروز، یاسین خسروی، علی الفت نیا، صادق بیت سیاح، عرفان بندری، امان اله پاپی، هاشمیه متقیان، الهام صالحی، مصطفی ماریان، حامد امیری، ظفر ذاکر، پرستو حبیبی، علیرضا مختاری وعلی اصغر جوانمردی ملی پوشانی هستند که تمرینات خود را زیر نظر مهدی شاهرخی، عزت اله پرنیان، مهدی فارسی، زهرا کرم زاده، فاطمه برمشوری، محسن شاهرخی، مرتضی ناظمی، آیدا موسوی، میلاد دریساو و عبداله جمشیدی انجام می‌دهند.

سرپرستی این اردو بر عهده احمد شکری است و حجت‌الاسلام ایمان قربانیان نیز به عنوان مربی فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

در بخش نابینایان و کم بینایان نیز هاجر صفرزاده، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، علی پیروج، امیرحسین علیپور و حسن باجولوند تمرینات خود را زیر نظر حمید فرزین بقا، علیرضا مهرصفوتی، امید محمد محمدی، مصطفی بهرامی، علی بهرامی و مهدی موسوی انجام می‌دهند و حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی باقری نیز به عنوان مربی فرهنگی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

تمرینات ملی پوشان دعوت شده به این اردو تا یکم شهریور ماه ادامه دارد و پس از آن نمایندگان کشورمان تهران را برای حضور در بازی‌های پارالمپیک به مقصد پاریس ترک خواهند کرد. علی اصغر هادیزاده نیز به عنوان مدیرفنی تیم ملی بر تمرینات هر دو گروه نظارت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.