سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت یزد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه برای سوخت‌رسانی مطلوب به زائران و کاروان‌های اربعین حسینی خبر داد.

سید باقر نورالدینی با تأکید بر آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت به ویژه جایگاه‌های واقع در مسیرهای مواصلاتی گفت: ذخیره‌سازی مطلوب سوخت با هماهنگی و برنامه‌ریزی قبلی انجام شده و هیچ مشکلی برای تأمین سوخت کاروان‌های زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

نورالدینی با اشاره به اینکه یزد حسینیه ایران و در پاسداشت ارزش‌های مذهبی و انقلابی به ویژه کمک به برگزاری باشکوه آئین پرشور پیاده‌روی اربعین حسینی در ادوار گذشته همیشه پیش قدم بوده اظهار کرد: با هماهنگی و پیگیری انجام شده جایگاه‌های عرضه سوخت مسیرهای مواصلاتی از لحاظ فنی و عملیاتی و ارائه خدمات مطلوب آمادگی کامل دارند.

منطقه یزد با قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب با ۶ ناحیه و یک انبار ذخیره‌سازی سوخت با بیش از ۴۰۰ نفتکش جاده‌پیما، سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف مصرف را تأمین می‌کند همچنین تعداد ۱۱۳جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۷ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی نیز به صورت شبانه‌روزی در سوخت‌رسانی به بخش حمل و نقل فعال هستند.

همچنین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام کارت هوشمند سوخت در استان خبر داد.

نورالدینی افزود: طی هماهنگی بعمل آمده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و پلیس راهور زیر ساخت‌های لازم برای ثبت نام الکترونیکی کارت هوشمند سوخت فراهم شده است.

وی اظهار کرد: در این مرحله مالکین خودروهای نو شماره از طریق بستر اینترنت به آدرسhttps://fcs.niopdc.ir پس از ثبت نام و اختصاص پروفایل می توانند نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت خود اقدام نمایند.

نورالدینی افزود: راه اندازی این سامانه در راستای دولت الکترونیک و خدمت رسانی سیستمی به مردم عزیزمان بوده به نحوی که مراجعه حضوری حذف و روند صدور کارت سریع تر انجام می پذیرد.

برچسب ها: اربعین ، جایگاه سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.