سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقم رضایتنامه قلی‌زاده برای پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان رقم آزادسازی علی قلی‌زاده برای پرسپولیس را اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس مدتهاست به دنبال جذب علی قلی‌زاده است و در این راه مذاکرات زیادی را انجام داده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

علی قلی‌زاده مشکل سربازی نیز داشت و حال که با همت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان مشکل سربازی ملی پوشان رفع شده است، پرسپولیس بار دیگر مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرده و گفته می‌شود باشگاه علی قلی‌زاده رقم ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه وی در خواست کرده است.

گفته می‌شود استقلال نیز مذاکراتی برای جذب این بازیکن داشته است، اما علی قلی‌زاده پرسپولیسی است و احتمال می‌رود در صورت توافق باشگاه‌های پرسپولیس و لخ پوزنان این بازیکن به زودی سرخپوش شود.

این ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته تنها ۱۰ بازی برای لخ‌پوزنان انجام ‏داد و در مجموع ۶۳۰ دقیقه در اکستراکلاسا به میدان رفت و ‏نتوانست گلی به ثمر برساند. علی قلی‌زاده در فصل جدید لیگ ‏لهستان که زودتر از دیگر کشور‌های اروپایی آغاز شده هم در چهار ‏بازی به میدان رفته، اما میانگین حضور او در زمین حدود ۲۰ دقیقه ‏بوده است. با این آمار مشخص است که چرا قلی‌زاده از شرایطی که ‏در لخ پوزنان تجربه می‌کند ناراضی است. ‏

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.