سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک بازیافت دزفول تا ۲ ماه آینده شروع به کار می‌کند

شهردار دزفول گفت: عملیات اجرایی شهرک بازیافت دزفول تا ۲ ماه آینده آغاز و با بهره برداری از آن، روزانه ۱۲۵ تن زباله پردازش می‌شود.

محمد عتاب اهوازی شهردار دزفول با اشاره به اجرای طرح بزرگ شهرک بازیافت دزفول با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال گفت: روزانه ۲۵۰ تن پسماند در دزفول جمع آوری و دفن می‌شود که عملیات اجرایی شهرک بازیافت دزفول تا ۲ ماه آینده آغاز و با بهره برداری از آن، روزانه ۱۲۵ تن زباله پردازش شده و سالانه ۵۰۰ میلیارد ریال به درآمدهای سازمان پسماند شهرداری دزفول افزوده می‌شود.

او ادامه داد: احداث گلخانه صنعتی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و کارگاه تولید مبلمان شهری با مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های در دست اقدام سازمان سیما و منظر شهرداری دزفول است که پیش بینی می‌شود پس از افتتاح در سال جاری ضمن تامین نیازهای شهر دزفول، درآمدزایی خوبی برای این سازمان نیز داشته باشند.

عتاب اهوازی اضافه کرد: خرید ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی به ارزش بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز سازمان عمران شهرداری از شرکت هپکو از دیگر اقدامات مهم شهرداری دزفول است که این تجهیزات تا ۲ ماه آینده تحویل شهرداری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.