سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزایده ۳۵۰ معدن اردبیل در شهریور ماه امسال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شهریور ماه مزایده واگذاری ۳۵۰ معدن استان برگزار خواهد شد.

مسعود ایرانی گفت: عمده معادن استان مصالح ساختمانی، فلزی و مقدار محدود نیز معادن باارزش است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: ما به حضور سرمایه گذاران در این بخش نیاز داریم و در حال حاضر نیز استان اردبیل به کارگاه توسعه معدن تبدیل شده است.
او از ارائه بسته‌های تشویقی و حمایتی از سرمایه گذاران حوزه معدن خبر داد و گفت: شهریور ماه مزایده واگذاری ۳۵۰ معدن استان برگزار خواهد شد.
ایرانی افزود: این معادن با احراز اهلیت و صلاحیت افراد در حوزه سرمایه گذاری واگذار خواهد شد تا ما بتوانیم در سال‌های آینده خبر‌های خوشی را به مردم ارائه کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری بیان کرد: این واحد‌ها در یه تا چهار شیفت با جذب نیرو‌های کارگری و تخصصی مشغول تولید هستند.
او اظهار کرد: ما خود را خادم تولیدکنندگان می‌دانیم و بر این باوریم باید یاریگر و همراه فعالان تولید و نظام اقتصادی باشیم.
ایرانی گفت: ۲۸ هزار نفر در این واحد‌های صنعی مشغول کار هستند که بعد از تکمیل واحد‌های در حال احداث به همین میزان اشتغال جدید نیز رقم می‌خورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل جزو استان‌های اول کشور در ریشه کنی بیکاری است و هدف ما این است تا در سال آینده جشن ریشه کنی بیکاری را با همراهی صاحبان واحد‌های تولیدی، صنعتی، صنفی و معدنی فراهم کنیم.
او ادامه داد: ۶۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شاغل مشغول فعالیت هستند که در یک سال اخیر سعی کردیم تا محدودیت و گرفتاری فعالان این عرصه را رفع کنیم.
ایرانی با اشاره به فعالیت ۱۱۴ اتحادیه صنفی در سطح استان اردبیل گفت: ۴۶ هزار واحد صنفی در اردبیل فعال است که در مناسبت‌های مختلف شاهد مشارکت آنها در امور خیرخواهانه هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.