سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۴۰۰تن کالای اساسی ویژه ماه‌های محرم و صفر در استان سمنان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سهمیه کالا‌های اساسی توزیعی ویژه ماه‌های محرم و صفر در این استان را ۴۷۹ تن اعلام کرد.

طاهریان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، ۴۷۹ تن کالای اساسی به عنوان سهمیه استان سمنان برای توزیع در ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته و به سازمان جهاد کشاورزی این استان اعلام شده است.

وی افزود: از این میزان ۲۰۰ تن مربوط به برنج خارجی از نوع هندی بوده که با نرخ مصوب دولتی به تکایا، مساجد، هیأت‌های مذهبی و ... اختصاص یافته است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به توزیع ۱۳۵ تن گوشت مرغ منجمد به‌عنوان سهمیه محرم و صفر در این استان با نرخ مصوب دولتی عنوان کرد: همچنین میزان ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد به‌عنوان سهمیه محرم و صفر در استان سمنان در حال توزیع است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

طاهریان با اشاره به اختصاص سهمیه ویژه شکر از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای توزیع در استان سمنان به جهت سهمیه ماه‌های محرم و صفر افزود: سهمیه شکر اختصاص‌یافته به استان سمنان برای توزیع در ماه‌های محرم و صفر ۶۴ تن بوده که توزیع آن با نرخ دولتی در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.