سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک یک دموکرات به ترامپ برای مناظره با هریس

منابع آمریکایی فاش کردند یک دموکرات سابق به ترامپ آموزش می‌دهد تا مهارت‌های سخنوری خود را برای مناظره با هریس تقویت کند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تولسی گابارد، سیاستمدار مشهور آمریکایی و نماینده دموکرات و سابق کنگره این کشور برای جلسات آموزشی به محل اقامت خود و باشگاه خصوصی خود در مارآلاگو دعوت کرده است.

براساس گزارش آر  تی، کارولین لیویت، سخنگوی ترامپ، تایید کرد که گابارد در آماده سازی مناظره ترامپ شرکت می‌کند. در همین راستا مشاوران ترامپ می‌گویند که او زمان بیشتری را برای آماده شدن برای مناظره‌های امسال نسبت به سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ صرف می‌کند.

آنها افزودند: رئیس جمهور سابق این کار را به روشی غیرمتعارف اجرا می‌کند. در حالی که برای مناظره ژوئن با جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آماده می‌شد، ترامپ و مشاورانش فقط در مورد موضوعات احتمالی صحبت کردند. 

ترامپ پیشتر گفته بود که در سپتامبر آینده ۳ دور مناظره تلویزیونی با هریس برگزار خواهد کرد که قرار است روی صفحه نمایش ۳ شبکه تلویزیونی مختلف آمریکایی برگزار شود.

علاوه بر این، ترامپ مشخص نکرد که آیا خود هریس تمایل خود را برای شرکت در هر سه دور مناظره تلویزیونی با او تایید کرده است یا خیر. با این حال، هریس قصد خود را برای برگزاری حداقل یک مناظره تلویزیونی با مخالف سیاسی اصلی خود، که در ۱۰ سپتامبر برگزار خواهد شد، تایید کرد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.