سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال تانکر‌های آبرسانی از چهارمحال و بختیاری به موکب‌های اربعین حسینی(ع)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اعزام نیروی انسانی، تانکر‌های آبرسانی، آزمایشگاه سیار، دیزل ژنراتور و... به مرز‌های کشور و موکب‌های ایرانی و استانی مستقر در کشور عراق خبر داد.

محمد کریمی اظهار داشت: با هدف آبرسانی سیار به موکب‌های خدمات رسان به زائرین اربعین حسینی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری این کاروان را اعزام می‌نماید.

وی افزود: کاروان سقا، روزانه آب شرب مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی مستقر در مرز‌های کشور و در صورت لزوم آنسوی مرز را با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می‌کنند.

کریمی اضافه کرد: با شروع راهپیمایی اربعین حسینی و همزمان با شروع به کار موکب‌های اربعین شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با اعزام تانکر‌های سیار به مرز‌های چند گانه کشور، علاوه بر تامین آب روزانه موکب ها، آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز زائران و مسافران در مسیر را نیز تامین می‌نماید.

وی اظهار داشت: با تمهیدات لازم و در نظر گرفتن موارد بهداشتی توسط واحد آزمایشگاه سیار اعزامی آب مورد نیاز آشپزخانه ها، آشامیدن و ... موکب‌ها نیز تامین می‌شود.


بیشتر بخوانید


کریمی گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر استفاده شده تا آبرسانی به دیگر موکب‌های متفرقه سطح استان نیز در این ایام انجام شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آبرسانی، به منظور تامین برق موکب‌های خدمات رسان به زائران حسینی با ارسال و استقرار دیزل ژنراتور، برق تعدادی از موکب‌ها نیز تامین می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.