سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب بودجه سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

در بیست و دومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، بودجه سال تحصیلی جدید این دانشگاه تصویب شد.

بیست و دومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرکرد برگزار شد.

محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الگوی طرح پویش و رویداد صدرا با توجه به راهبردهای‌کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و همچنین منویات مقام معظم رهبری با تأکید بر توسعه اشتغال و با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیأت علمی، جامعه و صنعت هر سال یکبار در واحد‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: با توجه به موافقت و مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به بزرگترین بانک نوآوری و فناوری کشور تبدیل خواهد شد.

قربانی گلشن آباد با اشاره به کمبود برق در کشور و ناترازی انرژی، اضافه کرد: با راه اندازی طرح نیروگاه خورشیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی دانشگاه، مشکلات انرژی در منطقه مرتفع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.