سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرهای کرمان در صدر گرم ترین‌های صبح کشور

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: شهداد، ریگان و بم امروز با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین‌های صبح را در کشور داشتند.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: تا ۲ روز آینده، وزش باد نسبتا شدید، به همراه گردوخاک در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود، بنابراین با افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه برای شمال غربی، نیمه جنوبی و شرقی دور از انتظار نیست.

وی افزود: صبح امروز آسمان شهر‌های شمالی استان کرمان، غبار آلود بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان  تصریح کرد: همچنین برای این هفته شرایط جوی رگبار باران و رعدوبرق در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان را خواهیم داشت و با توجه به نوع بارش‌ها، جاری شدن روان آب و وزش تندباد‌های لحظه ای، رگبار و رعدو برق دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: از فردا روند کاهش نسبی دما را داریم که به تدریج از شدت گرما در سطح استان کرمان کاسته می‌شود.

سلاجقه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌های رابر، ارزوئیه، رفسنجان و کرمان گزارش بارندگی داشتیم.

وی گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود:  امروز شهداد، بم و ریگان با دمای ۳۷ درجه سانتی گراد، گرم‌ترین صبح را در کشور داشتند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.