سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست خاخام صهیونیست برای بمباران مسجدالاقصی

یک خاخام صهیونیست در اظهارنظری که اوج شرارت و کینه توزی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد، خواستار بمباران مسجدالاقصی و نسبت دادن آن به ایران شد.

به نقل از روزنامه رای الیوم، در حالی که اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی ادامه دارد و چند روز پیش «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش برده و آنجا را مورد هتک حرمت قرار داد، «یوسف مزراحی» خاخام صهیونیست در اظهارنظری کینه توزانه گفت: اگر دست من بود مسجدالاقصی را بمباران می‌کردم و اعلام می‌کردم که موشکی از ایران آن را هدف قرار داده است. تا میان عرب‌ها و ایرانی‌ها درگیری ایجاد شود!

وی در ادامه اظهارات نژادپرستانه خود مدعی شد: آنها به هر حال دیوانه و ترسو هستند.

این اظهارنظر خاخام صهیونیست در حالی مطرح شد که حدود یک هزار و ۴۰۰ شهرک نشین صهیونیست به سرکردگی بن گویر روز سه‌شنبه به مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس یورش بردند و به این مکان مقدس هتک حرمت کردند. شهرک نشنیان صهیونیست همچنین در صحن مسجدالاقصی دست به حرکات و شعار‌های تحریک آمیز زدند.

این یورش به مناسبت سالگرد موسوم به ویرانی «هیکل» مورد ادعایی تل آویو انجام شد. رژیم صهیونیستی می‌خواهد بر مسجدالاقصی سیطره یابد و آن را تخریب کند، زیرا به عقیده موهوم آنها در زیر این مسجد، «هیکل» مورد ادعایی آنها قرار دارد و آنها به دنبال ساخت دوباره این هیکل به جای مسجدالاقصی هستند.

اظهارنظر این خاخام صهیونیست در حالی است که چندی پیش، «عمیحای الیاهو» زیر به اصطلاح «میراث» رژیم صهیونیستی خواستار استفاده از بمب اتم علیه غزه شده بود.

این اظهارات وزیر جنجالی و تندرو کابینه نتانیاهو، واکنش‌ها و محکومیت‌های گسترده بین المللی و منطقه‌ای را به همراه داشت و حتی آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری از آن به عنوان شاهدی بر تصمیم قبلی مقامات رژیم اشغالگر برای نابودی غزه استفاده کرد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
چ.ک
۱۱:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
ایرانیها آنقدر به مکانهای مذهبی اهمیت میدهند که امکان نداره این کار رو بکنن اونها خودشون هم میدونن
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
خدا نسل کثیفشون رو از روی زمین محو کنه ان شاءالله
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
چرا مقدسات مردم را بمباران کنید بوزینه شما که پول دارید از آنجا کوچ کنید