سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی تا کشف ۲۵ فقره سرقت در فارس

مهم‌ترین حوادث ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ فقره سرقت در استان فارس 

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان احشام و کشف ۲۵ فقره سرقت از آنان خبر داد. 

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح استان فارس، رسیدگی به پرونده در اختیار یک تیم ویژه از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت طی چند عملیات جداگانه اعضای باند سارقان شناسایی و ۵ نفر از سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ حبیبی گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۲۵ فقره سرقت احشام اقرار و در این خصوص تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده برای سارقان و معرفی آنان به مرجع قضائی، به دامداران توصیه کرد: نسبت به نصب دوربین‌های مناسب در دامداری‌های خود اقدام و همواره به این نکته توجه داشته باشند که مکان دامداری از روشنایی کافی برخوردار باشد.

دستگیری ۴ نفر و کشف ۶۷ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی از سواری پژو و منزل مسکونی، ۶۷ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک کشف شد. 

سرهنگ عبدالرضا ضربت گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری تریاک می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل و یک سواری پژو پارس که جلو درب خانه پارک بود ۶۷ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

عاملان نزاع دسته جمعی در سرچهان روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی سرچهان از دستگیری و انتقال به زندان ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری ۱۲ نفر با یکدیگر با استفاده از چوب و چماق، بلافاصله ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۱۲ نفر به هویت معلوم به دلیل اختلافات ملکی باعث نزاع و درگیری دسته جمعی شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز بر اثر برخورد چوب، لگد و مشت نیز مجروح شده‌اند.

فرمانده انتظامی سرچهان با بیان اینکه ماموران در این خصوص موفق شدند ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری را دستگیر کنند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ اسلامی‌مهر با بیان اینکه مجروحان جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان شیراز منتقل و در حال حاضر حال مزاجی آنان مطلوب گزارش شده است، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

سرقت در بوشهر و کشف در زرقان

فرمانده انتظامی زرقان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ امیراحسان حجتی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ بوستان در اجرای طرح سرکشی از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و استعلام وسایط نقلیه، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و ۲ نفر سارق را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ حجتی با بیان اینکه ماموران در بررسی از سامانه مطلع شدند که موتورسیکلت فوق سابقه سرقت از بوشهر دارد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی زرقان هشدار داد مردم برای توقف طولانی مدت حتما از پارکینگ عمومی استفاده و یا اینکه وسیله نقلیه خود را در معرض دید پارک کرده و نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند. 

اجرای طرح آرامش در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان گفت: در اجرای طرح آرامش، ۱۸ معتاد متجاهر و خرده فروش از سطح معابر عمومی و نقاط آلوده شهرستان جمع آوری و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: اجرای طرح آرامش با هدف پاکسازی نقاط آلوده از وجود و تردد افراد معتاد و همچنین خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته در شهرستان استهبان اجرا شد.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس ۱۱ معتاد متجاهر را از سطح تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و نقاط آلوده جمع آوری و ۷ خرده فروش نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه و پاتوق آنان حدود ۲ کیلو و ۶۵۸ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کردند.

سرهنگ اکبرپور با اشاره به استمرار اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان، بیان داشت: اجرای این طرح رضایت و خشنودی شهروندان را به همراه داشت.

توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، گفت: اجرای چنین طرح‌هایی باعث افزایش احساس امنیت و آرامش درجامعه می‌شود. 

سرهنگ علی زنگنه‌نیا اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و محله‌محور با اولویت برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های متخلف در سطح شهرستان، ماموران این فرماندهی موفق به توقیف ۷۷ دستگاه وسایط نقلیه متخلف شدند. 

سرهنگ زنگنه‌نیا با هشدار به خانواده‌ها از شهروندان خواست تا برای کاهش تبعات اجتماعی پلیس را در چنین طرح‌هایی یاری کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ علی‌اکبر کریمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشات و مطالبات مردمی و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۳ روز در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح ۳۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و گواهینامه و ۱۳ خودرو متخلف که در سطح تفرجگاه‌ها و پارک‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف شد.

فرمانده انتظامی خرمبید به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشارکت در ارتقاء امنیت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.