سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تمرینات آماده سازی تیراندازان نوجوان قمی

دور جدید تمرینات تیم‌های تفنگ و تپانچه بادی هیئت تیراندازی استان قم در رده سنی نوجوانان جهت حضور در مسابقات کشوری این روز‌ها در باشگاه تیراندازی شهید زین‌الدین درحال برگزاری است.

محمدجواد متقیان‌نژاد،رئیس هیئت تیراندازی استان قم  اظهار کرد: باتوجه به اعلام فدراسیون و مطابق برنامه‌ریزی‌ها اواسط شهریورماه مسابقات لیگ‌های برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این راستا هیئت تیراندازی استان قم تصمیم گرفت در بخش بانوان و تفنگ بادی و در بخش آقایان و تفنگ تپانچه بادی ورزشکارانی را به این مسابقات اعزام کند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: امسال هدف‌گذاری کرده‌ایم که تیم قم را با ترکیب کاملا بومی و جوان که متعلق به این شهر هستند به مسابقات اعزام کنیم.

متقیان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر عنوان کرد: این مسابقات هم اواخر شهریور یا اوایل مهرماه برگزار خواهد شد که طبق تصمیم‌گیری‌ها به دنبال این هستیم در این رقابت‌ها هم ورزشکار اعزام کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم تشریح کرد: در بخش دختران و در تفنگ بادی فاطمه دیزجی، ریحانه کتیرایی، محدثه نعمتی و در بخش تپانچه بادی؛ فاطمه صفری، فاطمه صمدزاده، سما آزاد و فاطمه شاهچراغی در این اردو حضور خواهند داشت.

وی افزود: در بخش تفنگ بادی پسران امیرعرشیا وصالی، محمدماهان متولی، صدرا حاجیان، علی گودرزی‌فر و در تپانچه بادی محمدمهدی چوبین، محمدحسین فطرس، محمدحسین عبدالعلی و محمدامین عسگری به این اردو دعوت شدند.

متقیان‌نژاد در ادامه گفت: برای حضور در مسابقات مذکور تلاش خواهیم کرد بهترین نفرات و ترکیب را راهی مسابقات کنیم لذا تا زمان برگزاری دو اردو و مسابقات انتخابی دیگر خواهیم داشت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسابقات لیگ دسته اول کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش خواهیم کرد تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کنیم.

وی در پایان مشکلات مالی را مهم‌ترین مسئله و مشکل هیئت دانست و گفت: متاسفانه نبود حامی مالی و عدم ورود صنایع به ورزش مشکلات جدی را برای هیئت‌های ورزشی ایجاد کرده؛ در استان‌های دیگر شاهد هستیم صنایع با ورود به ورزش و حمایت از ورزش اتفاقات مثبتی را رقم زده‌اند، اما متاسفانه در قم این مسئله دیده نمی‌شود که از مدیران استان تقاضا داریم راهکاری برای این موضوع داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.