سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد زوار ایرانی و خارجی در مرز چذابه در کمال امنیت و آرامش

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت:هیچ فرقی بین زوار ایرانی و خارجی در مرز نیست و هر دو بدون هیچ گونه ایستایی عبور می‌کنند.

سرهنگ اسکندر عیسوند فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: جهت تسهیل در تردد زوار کار‌های بسیار خوبی صورت پذیرفت از همان ابتدا منطقه چذاابه به چند نقطه تقسیم شد و در آن وسایل و امکانات لازم برای تردد و امنیت زوار فراهم گردید به گونه‌ای که حرکت آرام و رام صورت می‌پذیرد و ما هیچ ایستایی در مرز تاکنون نداشتیم.

وی افزود: چند توصیه داریم به زوار عزیز با توجه به اینکه ما دچار گرمی هوا هستیم سعی کنند که اولاً در تردد خودشان عجله نکنند و قوانین راهنمایی و رانندگی کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه ادامه دادند:زوار عزیز سعی کنند حرکت خود را به صبح‌ها یا بعد از ظهر یا شب که هوا خنک‌تر هست موکول کنند وسایل ایاب و ذهاب برای تردد زوار پیش بینی شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرهنگ عیسوند در خصوص زوار اتباع خارجی گفت:با توجه به اینکه مقرر شده که اتباع پاکستانی و افغانی از مرز چذابه عبور کنند لذا از مرز‌های شرقی کشور تا مرز چذابه پیش بینی لازم جهت حضور آنها در مرز چذابه فراهم شده است آنها به صورت پلکانی تا مرز انتقال داده می‌شوند بعد به سمت موکب‌ها جهت پذیرایی برده می‌شوند سپس مشترکاً وارد پایانه مرزی می‌شوند و در پایانه مرزی اتباع خارجه از گیت‌های خودشون عبور می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه با اشاره به اینکه هیچ فرقی بین زوار اتباع خارجی و زوار ایرانی وجود ندارد بیان داشت: برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور هیچ گذرنامه‌ای در مرز صادر نخواهد شد لذا زوار گرامی می‌بایست در مبدا نسبت به تهیه گذرنامه خود اقدام کنند و به هیچ وجه بدون گذرنامه به مرز نیایند و در صورت حضور هر کدوم از اتباع در مرز بدون گذرنامه سریعاً به اردوگاه‌ها منتقل خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.