سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائران هنگام برگشت، مسیر مهران - ایلام - ایوان به کرمانشاه را انتخاب کنند 

رییس پلیس راه ایلام گفت: زائرانی که قصد بازگشت به استان های خود را دارند با توجه به ترافیک سنگین در محدوده تونل آزادی در حد فاصل شهرستان های ایلام - سیروان از مسیر جایگزین مهران - ایلام - ایوان به کرمانشاه به استان خود بازگردند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با توجه به مراجعه زائران اربعین حسینی به مرز مهران و هم چنین بازگشت زوار از عراق در محدوده تونل آزادی محور ایلام به سرابله، از حجم ترافیک بالایی برخوردار است.

وی افزود: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و حجم بالای مراجعه زوار به استان ایلام محدوده تونل آزادی، راه ۲ طرفه و به جهت مجزا نبودن مسیر با حجم ترافیک بالایی از ۲ مسیر رفت و برگشت مواجه و موجب انسداد راه و گره ترافیکی در این محدوده می شود.

کهزادی ادامه داد: به همین دلیل نیروی راهور در این محدوده استقرار دارند به تناسب سنگینی ترافیک موجود، مسیر جایگزین برای برگشت زوار به استان های خود مسیر مهران - ایلام - ایوان به کرمانشاه پیشنهاد می شود.

رییس پلیس راه استان ایلام از شهروندان استان ایلام خواست که در ایام اربعین حسینی فقط برای انجام کار و سفرهای ضروری در محورهای منتهی به مهران تردد و از تردد غیر ضروری در محورهای ورودی شهر ایلام و مهران جدا خودداری کنند.

برچسب ها: پلیس راه ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.