سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصرار فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه با وجود مخالفت سازمان بازرسی

با وجود مخالفت سازمان بازرسی و عدم تصویب افزایش سقف بودجه، فدراسیون فوتبال بار دیگر در این باره تشکیل جلسه خواهد داد.

پس از تصویب سقف بودجه ۳۲۵ میلیاردی و ابلاغ آن به باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال در چند مرحله به پیشنهاد برخی باشگاه‌ها جلساتی را برای افزایش سقف بودجه برگزار کرد که در نهایت با مخالفت اعضای کارگروه همراه شد.

در جلسه اواخر تیرماه کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها که برای بررسی پیشنهاد افزایش سقف بودجه برگزار شده بود، نماینده سازمان بازرسی نیز با این پیشنهاد در آن مقطع مخالفت کرد، اما با این وجود بار دیگر پیشنهاد افزایش سقف در فدراسیون مطرح شده است.

قرار است فردا (شنبه) جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شود و پیشنهاد افزایش سقف بودجه برای باشگاه‌های حاضر در آسیا بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد. شنیده‌ها حاکی از این است که هیئت رئیسه فدراسیون فردا در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

پیشنهاد افزایش سقف بودجه رقمی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بوده و قرار است این موضوع فردا در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد. این در شرایطی است که ۷ روز قبل از جلسه هیئت رئیسه باید دستور جلسه به اعضا اطلاع‌رسانی شود که ظاهراً در این مورد این موضوع هم رعایت نشده و اگر اینگونه باشد مصوبه هیئت رئیسه فاقد اعتبار خواهد بود.

همه این اتفاقات در حالی در فدراسیون فوتبال رخ داده که باشگاه‌ها فعالیت نقل‌و‌انتقالاتی خود را براساس سقف ۳۲۵ میلیارد تومانی انجام داده‌اند و تغییر آن در مقطعی که لیگ برتر آغاز شده، منطقی به نظر نمی‌رسد و شائبه‌ها درباره علت تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال را افزایش می‌دهد.

منبع: تسنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.