سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در اصفهان

پیکر شهید مدافع حرم احمد رضا افشاری در اصفهان تشییع و در کنار سایر شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

 مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار اصفهان پس از اقامه نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه در گرمای هوای تابستانی در حالی که پیکر مطهر شهید والامقام و مدافع حرم احمدرضا افشاری را تا گلستان شهدای این شهر بدرقه می‌کردند با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود از رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی اعلام داشتند.

تشییع‌کنندگان در آستانه اربعین حسینی با نوحه‌خوانی و عزاداری بر ادامه راه شهیدان مدافع حرم تا نابودی استکبار جهانی و رژیم جنایت‌کار صهیونیستی تأکید کردند.

مردم شهیدپرور اصفهان شب‌گذشته هم با حضور یکپارچه و گسترده در گلستان شهدای اصفهان با پیکر مطهر شهید مدافع حرم سرهنگ احمدرضا افشاری وداع کردند.

همچنین پیکر مطهر این شهید مدافع حرم صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور شهرضا از سپاه ناحیه شهرضا به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیرو‌های مستشاری هوا فضای سپاه، نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیرو‌های ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد که برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شد. این رزمنده دلاور بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.


سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی شهادت شهید افشاری را تسلیت گفت.

برچسب ها: تشییع ، شهید ، مدافع حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.