سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بوشهر:

صرفه‌جویی انرژی برق در دستور همگان قرار گرفته شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای جلوگیری از مشکلات، صرفه‌جویی انرژی برق در دستور همگان قرار گرفته شود تا بتوان بدون هیچ بحرانی از گرمای شدید عبور کنیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: در فصل گرم سال هستیم و باید تلاش شود که با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق زمینه بهره‌مندی همه مردم از آن فراهم شود.

وی به اهمیت راهپیمایی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: مردم یاد و خاطره شهدا را در زیارت‌های اربعین زنده نگه دارند و تلاش شود که زمینه حضور افراد مختلف در پیاده‌روی اربعین فراهم شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اضافه کرد: آزادگان رنج اسارت را تحمل کردند، اما هرگز اجازه ندادند به عزت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار است افزود: قدرت دشمنان کاهش یافته و در ضعیف‌ترین دوران خود قرار دارد و ایران اسلامی و جبهه حق در اوج اقتدار است.

اسماعیلی با اشاره به زنده شدن خودباوری در میان مسلمانان خاطرنشان کرد: آمریکا و حامیانش شکست‌های متعددی را از گروه‌های مقاومت گرفته‌اند و این موضوع در مسیر تحقق وعده امام خمینی است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما با صلابت و اقتدار در مقابل دشمنان ایران اسلامی قرار دارند بیان کرد: دشمن در تلاش است تا فرهنگ اربعینی، ظلم‌ستیزی و ذلت‌ناپذیری را تضعیف کرده و فرهنگ غربی را جایگزین آن کند.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: امروز در جریان خونخواهی اسماعیل هنیه، کشور‌های مختلف به‌عنوان میانجی تلاش می‌کنند تا کشور متجاوز تنبیه نشود، اما رژیم صهیونیستی باید بداند که انتقام ترور شهید هنیه قطعی و حتمی است.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم بیدارتر از همیشه در صحنه هستند اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا کشور‌های دنیا از ایران تجهیزات نظامی خریداری نکنند و در این شرایط و با وجود اقتدار ایران اسلامی بدون تردید عقب‌نشینی ایران تنها منجر به خسران و ذلت خواهد شد.

وی تاکید کرد: همان‌طور که شهدا تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، ما نیز با رهبر انقلاب پیمان می‌بندیم که ادامه‌دهنده راه روشن ایشان باشیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: مردم نیز در واکنش به خونخواهی شهید هنیه، با فریاد لبیک یا خامنه‌ای حمایت خود را اعلام می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با اشاره به اعتماد به وزیران پیشنهادی رئیس جمهور گفت: اولویت نمایندگان مجلس باید حل مشکلات اقتصادی باشد و این نگاه ارزشمند رهبر انقلاب باید مورد توجه ویژه نمایندگان قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.