سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادگان سند ایستادگی ملت ایران هستند

امام جمعه یاسوج گفت: استقامت و ولایتمداری آزادگان هشت سال دفاع مقدس موجب سرافرازی آنها شد.

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان قهرمانان گمنام جامعه و سند زنده دفاع مقدس هستند

آیت الله حسینی افزود: قدرت امروز ایران اسلامی، به برکت مجاهدت‌ها و رشادت های همین قهرمانان است.

وی با قدردانی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که در زندان‌های رژیم بعث عراق بیشترین آسیب ها و رنجها را متحمل شدند و درسال ۱۳۶۹ به میهن بازگشتند اضافه کرد: آزادگان سند حرّیت و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران هستند.

وی کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ را مبدأ تاریخ جنایات امریکا در حق ملت ایران دانست و اضافه کرد: کودتای ۲۸ مرداد، کودتایی ننگین بود که شیرینی نهضت ملی شدن صنعت نفت را در کام ملت ایران تلخ کرد.

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج تاکید کرد: کشور ما چند روزی است که یک قدرت جهانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی که از نظر تجهیزات نظامی و ارتش دارای قدرت است را تهدید کرده که به پشتیبانی دنیای استعمار و استکبار به این قدرت رسیده است.

وی یادآور شد: جبهه غرب به واسطه ترس از اقدام نظامی محور مقاومت به لرزه افتاده و به واسطه کشورهای مختلف پیام می‌فرستند که به اسرائیل حمله نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ۳۱ مرداد روز بزرگداشت صنعت دفاعی عنوان کرد: صنعت دفاعی کشور بازدارندگی مطمئنی در مقابل دشمنان ایجاد کرده است

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه پیشرفت‌ها و توسعه چشم گیر صنایع دفاعی نماد خودباوری است گفت: تنوع محصولات دفاعی، ایران را به قدرت ثاثیرگذار منطقه تبدیل کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.