سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل دولت و مجلس در انتخاب وزرا

مجلس در همکاری با دولت از افراط و تفریط بپرهیزد.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ تعامل با دولت نسبت به ۱۱ شاخصه‌ای که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب وزرا معین کردند دقت لازم را داشته باشد، مجلس نباید در همکاری با دولت افراط و تفریط داشته باشد.


آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی با اشاره به اینکه هفته گذشته لیست پیشنهادی وزرای کابینه دولت چهاردهم تقدیم مجلس شد گفت: رئیس جمهور تاکید داشت که در انتخاب استانداران با نمایندگان استان همکاری می‌کند، نمایندگان باید توجه داشته باشند کسانی که در سابقه مدیریت خود در استان اشاعه فحشاء داشتند، جایگاهی در مدیریت استان نداشته باشند و این خواسته تمامی مردم انقلابی است که ریاست جمهوری موضع محکمی در مبارزه با فساد داشته باشد.

وی با اشاره شهادت اسماعیل هنیه گفت: رهبر معظم انقلاب در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه فرمودند خون‌خواهی برای ایران محفوظ است، انتقام یک حق قانونی و شرعی است، امروز شاهدیم رژیم صهیونیستی حدود ۳۹ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده در این راستا کشور‌هایی که امروز ایران را به خویشتن داری دعوت می‌کنند بدانند در جنایت‌های رژیم صهیونیستی سهیم هستند، زیرا اگر حمایت‌های انگلیس و آمریکا نبود اثری از این متجاوز وجود نداشت، امروز ضرورت دارد همه بدانند که تنبیه متجاوز قطعی است و با تدبیر انجام خواهد شد..

آیت الله مهدوی با اشاره به درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس افزود: در حالی که حدود ۱۱۵ کشور در این رقابت‌ها نقش‌آفرینی کردند، ایران توانست جایگاه خوبی در این رقابت‌ها کسب کند.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی تصریح کرد: امروز پیشرفت ایران در صنایع دفاعی موجب شده نقش‌آفرینی ویژه‌ای را در عملیات وعده صادق و عملیات عین‌الاسد شاهد باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: بدترین آسیب برای تقوا خواسته‌های نفس است، از جمله این آسیب‌ها حب دنیا است، اگر کسی بتواند خود را از حب دنیا حفظ کند می‌تواند بر خواسته‌های نفس خود مؤثر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.