سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس و استقلال حریفان خود در لیگ نخبگان آسیا را شناختند/ رونالدو ۲ بار به ایران خواهد آمد

مسابقات لیگ نخبگان آسیا امروز قرعه‌کشی شد و حریفان پرسپولیس و استقلال مشخص شد.

 چهل و سومین دوره از رقابت قهرمانی فوتبال باشگاه‌های آسیا تحت عنوان فرمت جدید با نام لیگ نخبگان و با حضور ۲۴ تیم در کوالالامپور برگزار شد.

احمد عبدالله علی پیشکسوت فوتبال قطر و السد و یوزی کوریهارا بازیکن سابق تیم ملی ژاپن و یوکوهاما قرعه کشی این مراسم را انجام دادند.

تیم‌های العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پرسپولیس ایران، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق در سید یک و تیم‌های النصر و الاهلی عربستان، الریان قطر، استقلال ایران، الوصل امارات و الغرافه قطر در سید دوم مسابقات قرار گرفتند.

برنامه بازی های پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا بدین شرح است:

رقبای پرسپولیس: الشرطه عرق (خانگی)، پاختاکور ازبکستان (خانگی)، السد قطر (بیرون از خانه)، الهلال عربستان (بیرون از خانه)، النصر عربستان (خانگی)، الغرافه (خانگی)، الریان قطر (بیرون از خانه)، الاهلی عربستان (بیرون از خانه)

رقبای استقلال:الشرطه عرق (خانگی)، پاختاکور ازبکستان (خانگی)، السد قطر (بیرون از خانه)، الهلال عربستان (بیرون از خانه)، النصر عربستان (خانگی)، الغرافه (خانگی)، الریان قطر (بیرون از خانه)، الاهلی عربستان (بیرون از خانه)

النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و یک بار برای دیدار با پرسپولیس به تهران آمده بود، برای فصل آینده هم دو بار به تهران سفر خواهد کرد تا با سرخابی های پایتخت روبه رو شود.

قرار است مسابقات بین ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۵ (۷ اسفند ۱۴۰۳) برگزار شود، هر تیم با هشت حریف مختلف در منطقه خود در قالب چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه روبرو خواهد شد.

هشت تیم برتر این لیگ راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا می‌شوند. تیم اول این لیگ با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم این لیگ به‌صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند.

 مراحل یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال به‌صورت تک بازی در عربستان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.