سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله از «عماد ۴» رونمایی می‌کند + فیلم

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که به زودی از سلاح جدیدی به نام «عماد ۴» رونمایی می‌کند.

شبکه خبری المیادین و خبرگزاری‌های نزدیک به حزب الله دقایقی پیش اعلام کردند که مقاومت اسلامی لبنان به زودی از سلاح «عماد ۴» رونمایی می‌کند.

حزب الله لبنان، فیلمی را از تاسیسات موشکی زیرزمینی خود با نام «عماد۴» منتشر کرد. شبکه المیادین نیز اعلام کرد که این تاسیسات، نه تنها به طور محرمانه ایجاد و استتار شده، بلکه از استحکام کافی در برابر حملات دشمن نیز برخوردار است.

در بخشی از ویدئو، تهدیدات «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان به زبان های عربی، عبری و انگلیسی نسبت به هر گونه جنگی در آینده و توانایی هدف قرار دادن سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین آمده است.

در این ویدئو همچنین تصاویری از تأسیسات نظامی عظیمی به‌نام «عماد ۴» به نمایش گذاشته شده که در آن سکوهای بزرگ پرتاب موشک در دل کوه‌ قرار دارد.

این خبر در حالی منتشر می شود که بتازگی مشاور اقتصادی سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت که حزب‌الله لبنان از نظر میزان ذخایر موشکی، یکی از پنج قدرت موشکی جهان است.

«رام عمیناخ» تصریح کرد: اسرائیلی ها (شهرک نشینان) میزان تهدیدات از جانب حزب الله را درک نمی‌کنند.

وی افزود: حزب الله لبنان زرادخانه بزرگ موشکی دارد و در آمریکا، چین، روسیه و آلمان یکی از پنج قدرت در این زمینه به شمار می‌رود.

عمیناخ ادامه داد که رژیم اسرائیل بدون برخورد با لبنان، توان مقابله با حزب‌الله را نخواهد داشت.

در همین راستا، پایگاه خبری آمریکایی «مدیا لاین» نیز پیشتر گزارش داده بود که حزب الله لبنان یک تهدید نظامی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است، زیرا ده‌ها هزار مبارز و بیش از ۱۰۰ هزار موشک در اختیار دارد.

از سوی دیگر، «امیر اویوی» رئیس جنبش موسوم به «امنیت» در رژیم اسرائیل گفت: ما توانایی زندگی با کابوس حزب‌الله در جنوب لبنان را نداریم.

حزب الله که تاکنون خسارت‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است، اردیبهشت ماه سال جاری، موشک سنگین «جهاد مغنیه» را وارد ساختار رزمی خود کرد.

موشک‌های جهاد مغنیه، موشک‌های تاکتیکی غیر هدایت‌شونده دارای قدرت تخریبی بالا و مجهز به کلاهک جنگی به وزن ۱۲۰ کیلوگرم است.

پیش از این حزب الله لبنان از موشک‌های بُرکان و فلق، در حملات خود بهره می‌برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.