سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ مشترک خوش مصرف استان فارس، برنده جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شدند

۱۷ مشترک خوش مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داده بودند، به قیدقرعه برنده جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی پویش " با انرژی" شدند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر گفت: این ۱۷ نفرکه از شهرستان‌های مختلف استان فارس هستند، با کاهش مصرف برق خود در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، در دومین قرعه کشی "پویش با انرژی" انتخاب و برنده ۱۰ میلیون تومان جایزه شده‌اند.

علیرضا اسکندری یادآورشد: در مرحله نخست پویش سراسری" باانرژی"، نیز یک مشترک خوش مصرف ازشهرستان نی ریز استان فارس، از برندگان کمک هزینه یک‌میلیارد ریالی «باانرژی» شده بود.

او با بیان اینکه این پویش از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به پاس قدردانی از همراهی مشترکان خوش مصرف با صنعت برق کشور برای تامین برق پایدار سایر مشترکان در روز‌های گرم سال، جوایز ارزشمندی از جمله صد‌ها خودروی سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی الکتریکی در نظر گرفته شده که احتمال برنده شدن در قرعه کشی جوایز متناسب با صرفه جویی حاصل شده، افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جوایز در ٤ سطح مختلف شامل خودرو، جایزه ١٠٠ میلیون تومانی، جایزه ١٠ میلیون تومانی و جایزه یک میلیون تومانی کمک هزینه خرید کالا به مشترکان اهدا می‌شود، یادآور شد: نحوه ارزیابی عملکرد مشترکان جهت شرکت در قرعه‌کشی، میزان کاهش مصرف برق است. اسکندری روش‌های دریافت اپلیکیشن «با انرژی» را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* عنوان کرد و افزود: بعد از نصب اپلیکیشن «با انرژی» راهکار‌های مصرف بهینه برق و وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل ارائه خواهد بود.

 او در ادامه سخنان خود با قدردانی از همراهی ارزشمند تمامی مشترکان این شرکت با برنامه‌های مدیریت مصرف گفت: با توجه به تداوم روز‌های گرم و ضرورت پایداربودن شبکه برق جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان، همچنان نیازمند همکاری مشترکان برق هستیم.

اسکندری لازمه عبور موفقیت‌آمیز از اوج مصرف برق در تابستان را همراهی و همکاری چند جانبه مشترکان با صنعت برق دانست و بیان داشت: از همه مشترکان در بخش‌های مختلف درخواست می‌شود تا با انجام راهکار‌های ساده، اما بسیار موثر مصرف بهینه برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار (ساعت ١۲ تا ١٨ و ٢٠ تا ٢٣)، همچون: تنظیم کولر‌های گازی روی ٢٤ درجه (دمای آسایش)، استفاده از دور کند کولر‌های آبی و موکول نمودن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و... به ساعات خارج از اوج بار، یاری رسان خادمان خود در صنعت برق استان جهت حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات شایسته‌تر باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.