سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر تلاش برای بهبود شرایط تیم شمس آذر

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: تمام تلاش ما در طول این فصل این خواهد بود تا شرایط تیم را بهتر کنیم و پله پله پیش برویم تا بتوانیم به شرایط حضور در لیگ برتر برسیم.

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری قبل از دیدار تیم خود برابر استقلال تهران با اشاره به شرایط بحرانی تیم خود، گفت: خوشبختانه طی روز‌های گذشته موفق به جذب میلاد فخرالدینی شدیم که این بازیکن می‌توان کمک حال خوبی برای ادامه کار باشد.

وی با اشاره به اینکه پس از جدایی از تیم شمس آذر و اضافه شدن مازیار زارع به عنوان سرمربی تیم شمس آذر متاسفانه با همه احترامی که برای ایشان قائلم، اما نتوانست فضا و شرایط مناسبی را برای تیم ایجاد کند، افزود: این در حالی است که وقتی بنده در تیم ملوان بودم، تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و تقریبا یک تیم آماده کار را تحویل مازیار دادم.

دقیقی ادامه داد: شرایط نامناسب تیم و درخواست مدیران باشگاه و هواداران از جمله دلایل مهمی بود که باعث شد دوباره به تیم بازگردم، این در حالی است که معتقدم بنده دینم را به فوتبال قزوین ادا کرده ام و باید به دنبال ایده آل هایم در فوتبال کشورم باشم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بیان اینکه تیم ما هنوز مدیر رسانه‌ای ندارد، ادامه داد: با توجه به دیدار حساس فردا مقابل تیم نایب قهرمان فصل پیش مسابقات لیگ برتر، هنوز فروش بلیت آغاز نشده و فضای تبلیغاتی و شهری نیز برای تیم ما مهیا نشده و در عین حال نیز اردوی آماده سازی و تمرینی خوبی را نیز نداشتیم.

وی با اشاره به دیدار فردا مقابل تیم استقلال تهران گفت: بدون شک بازی خیلی سختی را پیش رو در برابر این تیم پر مهره تهرانی داریم، از نظر من استقلال تهران بهترین عملکرد را در فصل نقل انتقالات لیگ برتر داشت و توانست بازیکنان داخلی و خارجی خوبی جذب کند.

تیم شمس آذر قزوین در نخستین دیدار فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان میزبان تیم استقلال خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.