سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدا با عنوان آبروی محله در باباحیدر

یادواره شهدا با عنوان "آبروی محله"با هدف قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی در فرهنگسرای باباحیدر برگزار شد.

 حجت الاسلام خوشبخت بیان کرد: یادواره شهدا یکی از انواع رویداد‌های صحنه‌ای است که با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهداء، با مجموعه متنوعی از برنامه‌ها، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: آسایش امروز را مرهون فداکاری‌های دیروز شهیدان هستیم. امنیت و آرامش کنونی جامعه، عزت و اقتدار، استقلال و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود سراسر شور و نشاط همه شما خوبان و عزیزان در این جشنواره به پاس ازخودگذشتگی ها، دلیری ها، رشادت‌ها و شهامت‌های غیورمندانه و غیرتمندانه شهداست.

 حجت الاسلام خوشبخت، یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و ادامه داد:تجلیل و تبجیل از شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه‌ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است همان گونه که امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون است قشرجوان هم به حاکمیت روح اخلاق و معنویت اسلامی به شدت نیازمند است و این نیازمندی، دائمی و همیشگی است.

وی در پایان گفت: بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.

شایان ذکر است: یادواره شهداء با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان، پایگاه‌های مقاومت بسیج، خادمین رضوی و اقشار مختلف مردم انقلابی و شهید پرور همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.