سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: با پست دفاع چپ غریبه نیستم

کاپیتان پرسپولیس گفت: در تیم ملی و در جام باشگاه‌های آسیا در پست دفاع چپ بازی کردم و برایم این پست غریبه نیست.

وحید امیری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر، اظهار کرد: تا آمدیم بازی را شروع کنیم، روی یک غافلگیری گل خوردیم. با تلاش زیاد به بازی برگشتیم، اما متاسفانه با وجود موقعیت‌های زیاد برای گلزنی موفق نشدیم به پیروزی برسیم. می‌دانیم همیشه بازی اول حساس است و نیاز مبرمی برای کسب سه امتیاز داریم، اما فعلا در شروع کار هستیم.

او افزود: بسیاری از نفرات تیم ما جدید هستند و تا رسیدن به هارمونی و هماهنگی کامل، مقداری زمان می‌برد. از هواداران می‌خواهم مثل همیشه ما را حمایت کرده و پشتمان باشند تا بتوانیم به ایده‌آل مدنظر آنها و خودمان برسیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی کردنش در پست دفاع چپ در شرایطی که به باشگاه انتقادات زیادی بابت جذب نشدن یک مدافع چپ مطرح شده است، گفت: برای من پست غریبی نیست. در سال‌های گذشته چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا در این پست بازی کردم. علی‌رغم اینکه شاید بازیکنانی در این پست داشتیم، اما براساس سلیقه سرمربی و شرایط حاکم، در پست دفاع چپ بازی کردم. با این وجود به نظر هواداران احترام می‌گذاریم، زیرا دوست دارند بازیکن متخصص در هر پستی بازی کند. البته نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این پست هم مثمرثمر باشیم و خدمت کنیم. امیدوارم ایده‌آل‌های مدنظر کادرفنی را برآورده کنیم.

امیری درباره  گل خوردن در دقیقه یک، عنوان کرد: قطعا خودمان هم روی آن گل مقصر بودیم. شاید گاریدو و الکس گندوز فکرش را نمی‌کردند، اما ما بازیکنانی هستیم که تجربه بازی با ذوب‌آهن را داریم و نفراتمان بین‌المللی هستند. خط دفاعی ما در تیم ملی بازی کرده و باید خیلی باهوش‌تر روی آن گل عمل می‌کردیم. برای ما سخت و ناراحت‌کننده است که تا این حد زود و روی اولین اتفاقی که نمی‌توان رویش موقعیت گلزنی گذاشت، گل خوردیم.

او درباره  اینکه آیا قبول دارد پرسپولیس یکی از بدترین فصل‌های نقل و انتقالات را سپری کرد، گفت: این حرف را قبول ندارم. هواداران همیشه حق دارند. باشگاه بزرگ پرسپولیس همیشه دنبال بهترین‌ها است و باشگاه هم تلاش خود را کرد. نباید بگوییم کسی مقصر است، زیرا همه تلاش کردند. باید به تیم فرصت بدهیم، زیرا کیفیت بازیکنان جذب شده اجازه نمی‌دهد با یک بازی قضاوت کنیم. مقابل ذوب‌آهن شرایطی رقم خورد که اصلا انتظارش را نداشتیم. پرسپولیس یک تیم قدرتمند در ایران است و نباید با بازی در زمین جایی دیگر، از حمایت کامل هوادارانش برخوردار نباشد. زمین هم کیفیت لازم را نداشت برخلاف آنچه خیلی‌ها تصور می‌کردند. برای ما که همیشه فوتبال بازی می‌کنیم و دنبال کیفیت چمن هستیم، چنین اتفاقی رخ نداد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.