سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۵ هزار فقره تسهیلات کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کرمان گفت:در ۵ ماهه امسال ۵ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۶۸ میلیارد تومان به محرومین پرداخت شده است.

 ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در چهارمین همایش ملی قرض نیکو در شهرستان زرند ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب خیرین با این نهاد گفت: کمیته امداد بزرگترین نهاد حمایتی در سطح کشور و بلکه جهان است که با نیت‌های خیرخواهانه خیرین به نوعی اداره می‌شودو قسمت اصلی کمک‌ها و مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی که به نیازمندان پرداخت که توسط خیرین تامین می‌شود. 

وی افزود: کمیته امداد طی دهه‌های اخیر به ویژه از سال ۹۶ به بعد با راه اندازی صندوق امداد ولایت در مسیری مهم و ارزشمند که خواست خیلی از شما خیرین بود گام برداشت و کمک‌ها و مساعدت‌های نقدی شما خیرین را به صورت معوض و در راستای در گردش بودن خیر و احسان در جامعه به نیازمندان پرداخت می‌کند تا افراد بیش تری از این کمک‌ها و مساعدت‌ها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه عمده خدمات بانکی الکترونیکی از طریق صندوق امداد ولایت به مردم ارائه می‌شود تصریح کرد: تفاوت عمده صندوق امداد ولایت با موسسات مالی دیگر قرض‌الحسنه واقعی بودن صندوق است و کمک‌های آن در جهت رفع نیاز نیازمندان و محرومان پرداخت می‌شود و خواسته خیر که همان قرض حسنه است را تحقق می‌بخشد که پاداش آن ۱۸ برابر صدقه است. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه گزارشی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت استان به نیازمندان در سال گذشته و ۵ ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: سال گذشته حدود ۱۴ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۲۱۹ میلیارد تومان توسط صندوق امداد ولایت به نیازمندان و محرومان جامعه پرداخت. 

وی تاکید کرد :در ۵ ماهه امسال نیز ۵ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۶۸ میلیارد تومان توسط صندوق امداد ولایت در سطح استان به نیازمندان پرداخت شده است.

وی در ادامه به حرکت عظیم و پر شور عاشقان اباعبدالله (ع) در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در راستای بهره مندی مددجویان از این ظرفیت معنوی، به مددجویانی که مشتاق شرکت در این مراسم عظیم معنوی هستند مبلغ ۵ میلیون تومان تسهیلات و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض از محل سپرده گذاری و کمک‌های شما خیرین پرداخت می‌شود. 

در پایان این همایش از مراکز نیکوکاری فعال، حامیان و سپرده گذاران قرض نیکو با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد. 

برچسب ها: کمیته امداد ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.