سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور: پذیرایی از زائران در مناطق مرزی شیعه و سنی نمی‌شناسد

وزیر کشور گفت: پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در مناطق مرزی نظیر سیستان و بلوچستان شیعه و سنی نمی‌شناسد و همه با عشق و علاقه پذیرایی می‌کنند.

 احمد وحیدی  در سفر به سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: زائران اربعین پس از ورود به ایران از طریق مرز ریمدان با فاصله یک ساعت به منطقه آزاد چابهار سفر می‌کنند و در چابهار و دشتیاری تمامی امکانات برای پذیرایی از آنها آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه همه مشتاق هستند که زائران به شهر و روستای آنها بیایند و این عشق به حسین دین و مذهب نمی‌شناسد و همه با دلدادگی در حال خدمت هستند، گفت: یکی از کار‌های خوب منطقه آزاد چابهار آماده سازی مکان خوب برای پذیرایی، اسکان و استراحت از زوار پاکستانی به چابهار است که می‌تواند رضایتمندی خوبی برای مسافران اربعین داشته باشد.

وی ادامه داد: استقبال از مهمانان ابا عبدالله الحسین (ع) امسال شور زیادی دارد و در این استان مرزی که شیعه و سنی در کنار هم به زوار خدمت می‌کنند جا دارد نهایت تشکر را داشته باشم.

وزیر کشور گفت: امروز از مرز‌های ریمدان و میرجاوه بازدید و در منطقه آزاد نیز حضور پیدا کردم تا از نزدیک از آخرین خدمات به زوار اطلاع پیدا کنم و خدا قوتی به همه زحمتکشان بگوییم.

وحیدی گفت: زائران پس از ورود به ایران به طرف عراق حرکت می‌کنند و در این مسیر همه از این مهمانان استقبال می‌کنند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.