سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد اربعین شهرداری تهران مطرح کرد؛

پیش‌بینی حضور یک میلیون نفر از استان تهران در راهپیمایی اربعین

توکلی‌زاده با اشاره به پیش‌بینی حضور دست‌کم یک میلیون نفر از استان تهران، خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر در راهپیمایی اربعین را وظیفه مدیریت شهری دانست.

 محمدامین توکلی‌زاده، رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در نشست هماهنگی این ستاد با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری گفت: کار‌های زیرساختی که از چندین ماه قبل شروع شده‌اند. ولی هم‌اکنون نیز تمامی قرارگاه‌ها شکل گرفته‌اند و از هفته گذشته خدمات‌رسانی به شهروندان حاضر در راهپیمایی اربعین در حال انجام است. برای اطمینان از کیفیت خدمات به صورت روزانه، نیز در اتاق وضعیت کلیه شرایط رصد می‌شود تا در صورت نیاز از مرکز تصمیمات لازم گرفته شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به طیف گسترده خدمات ارائه‌شده به شهروندان اشاره و گفت: خدمات اربعین شهرداری تهران، هم به جهت وسعت جغرافیایی و هم به جهت گستره خدمات، بی شک یکی از بزرگترین عملیات شهرداری تهران است. 

وی ادامه داد: در چارچوب این عملیات، کارکنان شهرداری تهران به صورت داوطلبانه در مناطق مختلف غرب ایران مثل شلمچه و چذابه مستقر می‌شوند. هم‌چنین در آن سوی مرز‌ها نیز خدمات‌رسانی در خاک کشور همسایه هم جریان دارد که جغرافیای گسترده را در بر می‌گیرد؛ هم‌چنین، تنوع خدمات نیز بسیار قابل توجه است. چرا که علاوه بر خدمات شهری رایج، خدمات بهداشت و سلامت و هم چنین آتش نشانی نیز تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در ارتباط با رویکرد شهرداری تهران در این ارتباط گفت: نگاه ما در خدمات اربعین همان نگاه شهردار تهران نسبت به موضوع مدیریت شهری است. آقای دکتر زاکانی نسبت به شهر، دیدگاه جامعی دارند و معتقدند شهر علاوه بر کالبد، روح دارد که در خدمات شهری هر دو بعُد باید در نظر گرفته شوند. به همین سبب ما نیز در مراسم اربعین در کنار خدماتی که ارائه می‌دهیم تلاش می‌کنیم ابعاد فرهنگی و روح اربعین را نیز در نظر بگیریم.

توکلی‌زاده هم چنین بر لزوم ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان پایتخت همزمان با ایام اربعین اشاره و گفت: در این روز‌ها خدمت‌رسانی در تهران نیز بدون هیچ‌گونه کاستی جریان خواهد داشت. همه شهرداران مناطق به نحوی برنامه‌ریزی می‌کنند که هیچ آسیبی به روال جاری خدمات شهری وارد نشود. ما خود را موظف می‌دانیم ماموریت‌مان را به صورت تمام و کمال به انجام برسانیم.

معاون شهردار تهران در خاتمه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود دست‌کم یک میلیون نفر از استان تهران رهسپار این سفر معنوی شوند. خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر در راهپیمایی اربعین، وظیفه مدیریت شهری است؛ بنابراین ما وظیفه داریم که به این افراد بهترین خدمات را ارائه دهیم و دراین مسیر ما همان نگاه رهبر معظم انقلاب را داریم که فرمودند اربعین نشانه نصرت الهی برای ملت ایران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.