سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک طحان نظیف به سعید اسماعیلی و سایر مدال‌آوران المپیک

سخنگوی شورای نگهبان در پیامی به سعید اسماعیلی و سایر مدال‌آوران المپیک پاریس تبریک گفت.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در پیامی به سعید اسماعیلی و سایر مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس تبریک گفت.

وی نوشت: دیروز فرصتی شد تا در تماسی تلفنی، قهرمانی همشهری خوبم آقای سعید اسماعیلی لیوسی را در المپیک ۲۰۲۴ تبریک بگویم. به او گفتم خوشحالیم که در این سن به جایگاه قهرمانی المپیک دست یافته و البته مردم ایران به او امید‌ها دارند؛ بله مردم ایران! چراکه وقتی او پرچم ایران را بالا برده است، دیگر نه فقط متعلق به یک شهر که متعلق به یک کشور است.

در روزگاری که برخی بر طبل نومیدی می‌کوبند، پیروزی این عزیزان جای تقدیر دوچندان دارد؛ چراکه علاوه بر قهرمانی در یک رویداد مهم ورزشی، امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط برای مردم نیز حاصل تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان است.

برای او و بقیه مدال‌آوران و کسب‌کنندگان سهمیه که همگی برای احتراز پرچم ایران اسلامی با دل و جان تلاش کردند، آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

پ. ن: بعد از تماس تلفنی، کلیپ حضور ایشان در بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام و قول او که پس از پیروزی با مدال قهرمانی به پابوسی آقا برود را دیدم و بار دیگر به ایشان به عنوان یک دهه هشتادی دین‌باور آفرین گفتم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.