سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی اکثریت آلمانی‌ها از عملکرد شولتس

طبق یک نظرسنجی مشخص شده است که اکثر مردم آلمان از عملکرد دولت ائتلافی اولاف شولتس ناراضی هستند و می‌گویند در انتخابات آینده از شولتس حمایت نخواهند کرد.

نظرسنجی جدید روز پنجشنبه نشان داد که شمار زیادی از مردم کشور آلمان از عملکرد اولاف شولتس صدراعظم این کشور ناراضی هستند و از تصمیم او برای نامزدی مجدد در سال آینده حمایت نمی‌کنند.

این نظرسنجی به سفارش شبکه ZDF آلمان توسط موسسه والن در بین ۱۲ تا ۱۴ اوت (۲۲تا۲۴ مرداد) با شرکت۱۳۳۴ نفر در سراسر آلمان برگزار شد.

حدود ۷۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که معتقدند شولتس فاقد مهارت‌های رهبری است و ۵۸ درصد نیز گفتند که او به عنوان رئیس دولت وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهد.

شولتس عضو حزب سوسیال دموکرات با نارضایتی فزاینده رای دهندگان مواجه است، زیرا دولت ائتلافی او برای سیاستگذاری در حوزه‌های اجتماعی، انرژی و برنامه‌ریزی بودجه با هم اختلاف داشته است.

حدود ۶۷ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که از تصمیم شولتس برای نامزدی مجدد در انتخابات بعدی در سال ۲۰۲۵ حمایت نخواهند کرد. تنها ۲۹ درصد از رای دهندگان از نامزدی او حمایت کردند.

در میان حامیان حزب سوسیال دموکرات (SPD)، حدود ۵۳ درصد به نفع کاندیداتوری مجدد شولتس رای دادند و ۴۱ درصد گفتند که مخالف نامزدی او هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.