سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از یک تن طیور غیر بهداشتی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از توقیف خودروی نیسان حامل حدود یک و نیم طیور زنده فاقد مجوز حمل و پروانه بهداشت در منطقه سراوان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمود حافظی" با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز و غیر بهداشتی انتقال پیدا کند، اظهار داشت: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام شود.
وی در ادامه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو نیسان با شماره پلاک یکی از استان‌های همجوار که در حال تردد در مسیر مواصلاتی به شهر رشت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ زنده غیر بهداشتی و فاقد مجوز در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۲۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۹۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ حافظی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: غیربهداشتی ، مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.