سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان از خدمات‌دهی به زائران پاکستانی

فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان از خدمات‌دهی به زائران پاکستانی در موکب خدمتگزاران حسینی ماهان بازدید کرد.

محمدی زاده در این بازدید، زیرساخت‌های موکب و خدمات‌دهی به زائران را از جمله اسکان، پذیرایی، آبرسانی، سوخت خودروها، حمل و نقل و بهداشت موکب را مورد بررسی قرار داد و هماهنگی‌ها برای ارائه مناسبت خدمات انجام شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا محمدی زاده فرمانده ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان بسیاری از مردم به منظور زیارت اربعین و برگزاری مناسک مذهبی این ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام، به کشور عراق سفر می‌کنند.

وی افزود: در این بین جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور زائران خارجی از کشور‌های پاکستان، هند، کشمیر و بنگلادش است که از مرز میرجاوه و استان سیستان و بلوچستان وارد کشور می‌شوند و به منظور حضور در مرز شلمچه باید از استان کرمان و برخی از شهرستان‌های استان، مانند کرمان، سیرجان و بم عبور کنند؛ به همین دلیل در منطقه ماهان موکبی با ارائه خدمات متعدد راه اندازی شده است.

سرهنگ محمدی زاده تصریح کرد:   موکب ماهان تقریبا حدود ۹ سال موکب خدمتگزاران حسینی در پلیس راه ماهان راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: در این موکب تمامی خدمات رفاهی برای زائران اعم از خدمات پزشکی، پذیرایی و ارائه وعده‌های غذایی، خدمات خودرویی و ... ارائه می‌شود.

سرهنگ محمدی زاده افزود: بیشتر زائرانی که در این موکب حضور پیدا می‌کنند از جنوب استان و زائرین خارجی از کشور‌های پاکستان، هند، بنگلادش و کشمیر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.