سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش همپوشانی‌های ماموریتی پلیس شهرستان‌های کهنوج و رودان

در جلسه تعاملی پلیس شهرستان‌های کهنوج و رودانِ استان هرمزگان بر افزایش همپوشانی‌های ماموریتی در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی تاکید شد.

طی نشست تعاملی پلیس شهرستان‌های کهنوج و رودان استان هرمزگان که در شهرستان کهنوج برگزار شد، سرهنگ حیدر احمدیوسفی، تعامل اطلاعاتی با مجموعه انتظامی شهرستان‌های همجوار را عامل تسریع در اجرای مأموریت‌های پلیسی و ارتقاء امنیت منطقه‌ای دانست.

وی با تأکید بر نقش موثر همکاری اطلاعاتی و انتظامی شهرستان‌های همجوار گفت: شناسایی بستر‌های جرم خیز و کاهش نرخ جرائم در سطح منطقه و همچنین افزایش همپوشانی‌های ماموریتی پلیس، با استمرار اینگونه جلسات تداوم خواهد داشت.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان رودان نیز اجرای موفق ماموریت‌های انتظامی را مستلزم پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی بین شهرستان‌های همجوار عنوان کرد و گفت:تحقق این امر استقرار امنیت پایدار، کسب رضایتمندی مردم و ارتقا احساس آرامش و آسایش شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نشست، موضاعاتی همچون تعامل و همکاری مستمر پلیس این دو شهر همجوار، توسعه زمینه‌های ارتباط سریع و اجرای ماموریت‌های مشترک در حوزه استحفاظی این شهرستان ها، شناسایی بستر‌های جرم خیز و کاهش جرائم در حوزه مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر، همفکری یگان‌های انتظامی، تقویت اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مورد تاکید قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.