سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

پارکینگ‌های خرمشهر برای خودرو‌های زائران اربعین ظرفیت خالی دارند

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به خالی بودن بخشی از ظرفیت پارکینگ‌های شهر خرمشهر گفت: زائران خودرو‌های شخصی خود را در پارکینگ‌های مورد تایید نیروی انتظامی پارک کنند.

مسعود خواست‌خدایی فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای استقرار خودرو‌های شخصی در خرمشهر ظرفیت خالی دارند و زائران از پارک کردند خودرو‌های خود در مسیر تردد خودداری کنند.

وی افزود: خودرو‌های رها شده زائران در حاشیه جاده گذرگاه مرزی شلمچه به منظور روان سازی تردد وسایل نقلیه به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده منتقل خواهند شد.

خواست‌خدایی بیان کرد: پارکینگ زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه با ظرفیت ۴۰ هزار خودرو برای استفاده زائران در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۲۰ هزار خودرو در آن پارک شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به افزایش تعداد زائران از ابتدای هفته جاری و با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت:از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار زائر به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز شلمچه عازم عتبات عالیات عراق شدند.

خواست‌خوایی افزود: هم اکنون موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی در حال خدمات رسانی به زائران هستند و مشکلی در تردد آسان و وران زائران نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.