سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ویژه مراسم آیین بدرقه زائرین امام حسین (ع) در میدان آزادی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم آیین بدرقه زائران اربعین، گفت: امروز از تردد‌های غیر ضروری در محدوده میدان آزادی خودداری کنید.

 سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری مراسم امروز آیین بدرقه زائرین امام حسین (ع) که از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در میدان آزادی برگزار می‌شود، پلیس راهور تهران بزرگ نیز تمهیدات ویژه ترافیکی به همین منظور در این محدوده به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی گفت: با توجه به پیش بینی حضور و حجم زیاد مراجعین به این میدان، مسلما بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای در میدان آزادی خواهیم داشت لذا به شهروندان عزیز توصیه می‌گردد که از تردد‌های غیر ضرور در این محدوده خودداری نمایند.

سرهنگ مومنی گفت: شهروندانی که قصد تردد به سمت غرب را دارند حتما از خیابان آزادی وارد رینگ خارجی شده و به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین رانندگانی که در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب این محدوده قصد تردد را دارند خواست از رینگ‌های خارجی و از زیرگذر‌های میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی استفاده کنند.

وی افزود: شهروندانی هم که دارای بلیط هواپیما هستند و قصد رفتن به فرودگاه مهرآباد را دارند می‌بایست از بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید حکیم وارد بزرگراه شهید ستاری به جنوب و از آنجا وارد فرودگاه مهرآباد شوند که بتوانند سریع‌تر به پرواز خود برسند و در غیر اینصورت با تاخیر مواجه خواهند شد.

سرهنگ مومنی از شهروندان خواست در صورت ایجاد محدودیت تردد در داخل رینگ داخلی میدان آزادی در ساعات اعلامی با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در این محدوده همکاری لازم را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.