سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان:

اقتضائات منطقه‌ای را باید در تحلیل‌های اقتصادی لحاظ کرد

استاندار کرمان با تاکید بر توجه به اقتضائات در تحلیل‌های اقتصادی گفت: بخشنامه‌های آنی صادراتی، همه هزینه و برنامه‌های یک ساله تولیدکننده را به هم می‌ریزد.

صدمین نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع "ارتقای حکمرانی استان در جهت توسعه‌یافتگی" امروز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه با حضور استاندار کرمان، معاون اقتصادی استاندار، دادستان کرمان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس اتاق بازرگانی کرمان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه گفت: حکمرانی، مفهومی است که بیشترین آن در حوزه فرهنگ است و  مبانی فرهنگی هر جامعه‌ای، شیوه و اصول حمکرانی را درست می‌کند. 

وی با بیان اینکه اقتضائات و الزامات هر کشوری کاملاً متفاوت است، افزود: این مسئله را باید در تحلیل‌های اقتصادی لحاظ کرد. 

استاندار کرمان تصریح  کرد: وقتی نفت و کالا‌های سرمایه‌ای ما تحریم هستند، مطمئنا نمی‌شود آن را با کشور دیگری مقایسه کرد. 

فداکار به ناترازی در حوزه سوخت و انرژی نیز اشاره داشت و گفت: تصمیمات فراستانی بر تولید استان اثر می‌گذارد. باید در قضاوت‌ها، اقتضائات را ببینم و در حقیقت، تصمیمات براساس اقتضائات منجر به شاخص‌هایی شده که باید همه مسائل را دید.

وی با تاکید بر توجه به اقتضائات در تحلیل‌های اقتصادی اظهار داشت: بخشنامه‌های صادراتی که فوری اتخاذ می‌شوند، همه هزینه و برنامه‌های یک ساله تولیدکننده را به هم می‌ریزد. 

استاندار کرمان تصریح کرد: استانداری کرمان مکلف شده است تا برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی را با توجه به ظرفیت‌ها تدوین کند که کار بسیار خوبی خواهد بود و برخی پیشنهادات مطرح شده در شورای گفت‌و‌گو را می‌توان لحاظ کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.