سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار عصبی، توصیف صهیونیست‌ها از جنگ روانی ایران

به دلیل احتمال پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونیستی، اقتصاد این رژیم وضعیت هرج و مرج را در بخش انرژی، گردشگری، آموزش و بهداشت تجربه می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی از آشفتگی اقتصادی ناشی از انتظار پاسخ ایران و حزب‌الله خبر دادند.

براساس گزارش المیادین، مفسر مسائل اقتصادی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت: این دو هفته بازار را خسته کرد، زیرا بخشی از فعالیت‌های اقتصادی لغو شد و بخشی دیگر در سایه ترس عمومی کاهش یافت و علاوه بر آن مراحل آماده سازی عملیاتی مقابل احتمال حمله از سوی لبنان و شاید از سوی ایران انجام شد.

او همچنین به خسارات هنگفت در بخش گردشگری رژیم صهیونیستی اشاره کرد که با اعلام بسیاری از خطوط هوایی بین‌المللی مبنی بر لغو پرواز‌های خود به سمت اراضی اشغالی و افزایش تعداد صهیونیست‌هایی که در فرودگاه‌های خارجی سرگردان شده‌اند، علاوه بر خسارات وارد شده به گردشگران داخلی، اشاره کرد. 

او همچنین به ترس از برگزاری جشنواره‌های دسته جمعی و ناتوانی در مسئولیت پذیری در برابر احتمال تلفات مستقیم در شمال اراضی اشغالی اشاره کرد.

در همین راستا، مفسر امور اقتصادی شبکه ۱۳ افزود: بودجه اضطراری مقامات محلی، آماده سازی سرپناه‌ها و آمادگی برای فعالیت شهرداری مسئول آن، علاوه بر نیاز اکیپ‌ها و مددکاران اجتماعی، بار شغلی زیادی را در در جبهه داخلی افزایش می‌دهد.

 در پی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و فؤاد شکر، فزمانده ارشد حزب الله لبنان، حزب‌الله و ایران متعهد شده اند که به جنایات اشغالگران پاسخ دهد.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند ایران به عنوان بخشی از پاسخ به جنایات رژیم جنگ روانی را بر صهیونیست‌هه تحمیل کرده است که بازار و اقتصاد اسرائیل را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. این رسانه‌ها از واژه انتظار عصبی برای توصیف اقتصاد رژیم صهیونیستی استفاده کردند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.