سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظر مثبت کمیسیون عمران مجلس با برنامه‌های وزرای نیرو، راه و کشور

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو، کشور و راه در این کمیسیون و تایید برنامه‌ هر سه وزیر پیشنهادی خبر داد.

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین نشست بررسی برنامه‌های فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی و ارزیابی صلاحیت تخصصی وی در کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی در این جلسه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی نمایندگان در جلسات قبل و ابتدای جلسه امروز پاسخ داده و دیدگا‌ه‌های خود را برای مدیریت این وزارت خانه عریض و طویل مطرح کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: نمایندگان پس از استماع گزارش و توضیحات وزیر پیشنهادی، جلسه‌ای فوق العاده‌ای تشکیل داده و برنامه‌ها و سوابق و تخصص سه وزیر پیشنهادی مرتبط با کمیسیون عمران شامل وزارتخانه‌های نیرو، کشور و راه و شهرسازی را با حساسیت بررسی کردند‌.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: پس از بحث و بررسی میان نمایندگان رای گیری صورت گرفته و برنامه‌های هر سه وزیر پیشنهادی مورد تایید قرار گرفت. لازم به ذکر است که کمیسیون عمران به لحاظ تخصصی برنامه‌ها را بررسی کرده و وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت خانه راه و شهرسازی باید رای اعتماد نهایی خود را در صحن علنی مجلس کسب کند. امیدواریم نتیجه نهایی به نفع مردم و حاصل آن آبادانی کشورمان باشد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.